Obserwatorzy

piątek, 18 lipca 2014

Wymianka z Darią

Hej, hej Kobietki.

     Jakiś czas temu dogadałam się z Darią z bloga eetoilee.blogspot.com i urządziłyśmy sobie wymiankę.
Jestem szczęśliwa z tego powodu, bo dostałem same śliczności. Zobaczcie co to było.


A teraz pojedynczo:





To wszystko było ponad plan. Prosiłam tylko o dwie pary jej prześlicznych gumek. Nie dość, że dostałam aż trzy pary, to jeszcze tyle piękności więcej.

A teraz pokażę to, co ja wysłałam Darii:









I wszystkie drobiazgi razem (jeszcze tylko uprzedzę możliwe pytanie niektórych z Was - słabo widać, ale ta mała kulka na pudełeczku - serduszku to biała herbata kwitnąca):


9 komentarzy:

  1. wow, ale zaszalałyście - nie dziwię się, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu zarzucałyście się prezentami :)
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł i istne szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności od obu stron :)
    A na takim świeczniku też zdarzało mi się fotografować biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka! Jestem pod wrażeniem ilości pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności! Az Ci zazdroszczę... Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam za gumki dostać tylko jedną bransoletkę:) dziękuję ja również jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że lubisz niebieski kolor - mój ulubiony, Super prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)