Obserwatorzy

wtorek, 15 kwietnia 2014

Komu kawa i ciacho?

     Dzień dobry Wszystkim.


   Ciągły brak czasu daje mi się ostatnio bardzo mocno we znaki. Wiosna, to czas prac na działkach. Dlatego dodaję zaległe zdjęcia:

I pojawiła się w końcu moja ulubiona przyprawa:
Oczywiście zapach wiosny Wam przesyłam:



     Święta zbliżają się wielkimi krokami.
A że tak jest, więc była Niedziela Palmowa:
W międzyczasie dorobiłam tylko kolczyki - malutkie - do bransoletki -  TEJ.

Zdarzyło mi się też ostatnio zaszaleć.
Pokażę jak:

Oczywiście nie może zabraknąć ciacha:
I jeszcze:


Ale te nie moje były.
Za to u mnie prywatnie było ciacho na nadzielę takie:

Chętnie podzielę się z Wami:

I kawą poczęstuję :)


Na koniec to już chyba tylko to zostaje :

5 komentarzy:

  1. Ale fajnie u Ciebie!! Wszystkiego dobrego na święta. Szkoda, że nie mam Twojego adresu to wysłałabym kartkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello:
    Wszystkie zdjecia super,az zapachnialo wiosna,tym ciachem,ktore zrobilas i kawka w stylu profesjonalnego barristy.
    Swietne klimaty.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wiem coś o braku czasu ostatnio mam to samo;) A już myślałam, że to tylko ja tak to bardzo odczuwam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, taki poczęstunek to ja chętnie wezmę :D
    Zapraszam na moje candy :) Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością uszczknęłabym ociupinkę z tych wspaniałych przysmaków :)
    I kawusi popiła... wspaniały blog moja droga. Nie kasuj go. Nawet jeśli przestaniesz kiedyś tutaj zaglądać. Z własnego doświadczenia wiem, że tęskni się po pewnym czasie za takimi miejscami. I chciałoby się ponownie pisać. I znajomi są, którzy lubią czytać Twoje interesujące wpisy. Z serca pozdrawiam. Będę do Ciebie zaglądać co pewien czas. To miłe oraz interesujące miejsce. :) Daję plusika ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)