Obserwatorzy

czwartek, 7 sierpnia 2014

Bez zdjęć

Witam serdecznie <3


Dzisiaj nie mam nic do pokazania.

Ponieważ mój zwyrodnialec nie daje mi posiedzieć na d...e, więc i prac żadnych nie mam.

Ale pomyślałam sobie, że w związku ze zbliżającą się liczbą 10 000 wyświetleń zorganizuję pierwsze CANDY w mojej historii.

Co Wy na to?

I dlatego chciałabym prosić Was o podpowiedź w komentarzu co miałoby posłużyć za nagrodę.
Różne myśli mi chodzą po głowie, ale wolałabym znać Wasze zdanie - wtedy będę wiedziała co właśnie Wam spodobało by się najbardziej.

Dziękuję za wszelkie sugestie.

:)

8 komentarzy:

  1. Witaj
    Mnie na przykład bardzo podoba się ta bransoletka http://1blusia1.blogspot.com/2014/03/u-nas-zima.html
    Może kiedyś zrobię sobie podobną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mi na przykład bardzo podoba się każda Twoja biżuteria, robisz śliczne kolczyki, bransoletki i naszyjniki

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie podobają się koralikowe kuli z prostej przyczyny- nie potrafię ich zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też bylo candy z okazji 10.000 odsłon, nagroda był zestaw swieczników z wybranej przez wygrywających srwetki. Myslę że te Twoje kuleczkowe naszyjniki byłyby super prezentem.
    Pozdrawiam i gratuluję pierwszej 10 - tki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak fajnie, już się nie mogę doczekać! A co do prezentu to uważam że jaki prezent nie wymyślisz i tak każdy będzie chciał go dostać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się bardzo podoba to, czego już nie masz, a mianowicie chabrowy naszyjnik i bransoletka, którą w drodze wymianki dałaś Małgosi;) A tak szczerze, to podobają mi się wszystkie Twoje prace;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że nic złego się nie dzieje i powrócisz jeszcze do blogowego świata. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)